خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

مواردی که علاقه مندان به بدنسازی باید درباره دویدن بدانند قسمت اول

شاید شنیده یا دیده باشید که بیشتر افرادی که در باشگاه بدنسازی فعالیت می کنند، بخصوص کسانی که عضلات حجیم و درشتی برای خود ساخته اند، تا حد زیادی از انجام دویدن و تمرینات هوازی اجتناب می کنند. این کار روش درستی برای یک برنامه تمرین بدنسازی جامع و مفید نیست. بهتر است طرز فکر خود را تغییر دهید، چراکه دویدن و دوی استقامت مکمل تمرینات بدنسازی است. ترس نداشته باشید، عضلات خود را از دست نخواهید داد!

کریس گنین یک بدنساز حرفه ای در ماه های اخیر رویکرد تمرینی خود را به تمرینات هوازی تغییر داده است؛ اگر فکر می کنید که عضله یا وزن از دست داده است قعطا اشتباه می کنید. در ادامه گفته های او درباره نکات مرتبط بین تمرینات بدنسازی و دویدن را می خوانیم: 

خیلی از ورزشکاران فکر می کنند که دویدن و بدنسازی انحصاری و جدا هستند؛ اگر یکی از آنها را انجام دهید، نه تنها بعید است که دیگری را انجام دهید بلکه شاید غیر ممکن هم به نظر برسد. از طرفی حس می کنید که وزن کم خواهید کرد و عضلاتتان را از دست می دهید و از طرفی هم فکر می کنید که یک مرد عضلانی در جاده مانند یک ماهی بیرون از آب است و در همان ابتدا به نفس نفس زدن می افتد. در ابتدای سال جاری من تصمیم گرفتم که صحت و درستی این بحث را رد کنم. هنگامی که مشغول تمرین کردن برای اولین سه گانه ی مرد آهنی بودم، که سری فیلم های آن را هم جمع آوری کرده ام، مانند یک بدنساز به تمرین کردن ادامه دادم. همین‌طور برای دست یابی به هدف های بدنسازی ام تلاش کرده ام و موفق شده ام، که البته تصادفی نبود. مانند بیشتر بدنسازان وزن من خیلی سنگین تر از ورزشکاران استقامتی است و من مجبور شدم که تمرینات خودم را بر این اساس تنظیم کنم. در این مقاله، تمام چیز هایی را که  درباره ی دویدن و در کنار آن بدنسازی یاد گرفته ام را با شما در میان می گذارم. 

درس اول: عضله آب نمی شود و از بین نمی ‌رود

من زندگی می کنم، وزنه می زنم و می دوم و اثبات می کنم که با رژیم غذایی مناسب و رژیم مکمل، داشتن همه اینها ممکن است. قطعا اگر کسی چیزی جز دو استقامت انجام ندهد و تمرینات بدنسازی را کنار بگذارد و یک رژیم غذایی ضعیف و کم پروتئین را دنبال کند، به احتمال زیاد حجم عضلات خود را از دست می دهد. اگرچه رژیم غذایی من مانند همیشه دارای پروتئین بالا، کربوهیدرات بالا و چربی متناسب است. بیش از هر زمانی، توجه من به التهابات و سلامت روده و کاهش استرس بوده است و همچنین افزایش طول دوره ریکاوری و مفید هم بوده است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.