خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

مواردی که علاقه مندان به بدنسازی باید درباره دویدن بدانند قسمت آخر

درس چهارم : دویدن باید به شکل صحیح انجام شود
برای من فواید دویدن کاملا آشکار اند، با این حال به عنوان کسی که حدود ۶۰ پوند سنگین تر از یک دونده ی استقامت معمولی است، من مجبور شدم یاد بگیرم که چگونه به بدنم برای مقابله با استرس و خصوصا مفاصلم کمک کنم. پس تنها دویدن کافی نیست بلکه باید به شکل صحیح دوید. این یعنی استفاده از جلو یا وسط پا به جای فرود آمدن روی پاشنه پا در هر قدم - برای اجتناب از وارد آمدن استرس شدید بر تاندون های آشیل، زانو و ساق پا. از آنجا که ران های من بزرگتر از یک‌ مرد معمولی هستند، زود تر خسته می شوند و این نکته اهمیت حالت درست پا ها را برای من بیشتر می کند. من همچنین تمرکز زیادی بر روی قدرتمند کردن عضله خم کننده رانم کرده ام. در اینجا هدف حفظ کردن حرکت پاهای من به جلو در مسافت های طولانی تری که می دوم بوده است، به جای اینکه از طریق عضلات کف پای خم کننده و ساق پا بالا و پایین بروم. هر دونده ی استقامت به احتمال زیاد می تواند از مفاصل ران قوی تر بهره ببرد، اما این برای من غیر قابل بحث است. هنچنین من اکثر جلسات دویدن خود را در مسیر های پیاده روی و سطوح نرم تر تمرین می کنم تا تاثیرات منفی را کاهش دهم. اما این فقط نیمی از بدنم بود، بالا تنه هم در دویدن اهمیت دارد. اول از همه و مهم تر از همه، از حرکات زیاد بازو ها جلوگیری می کنم. به جای آن بالا تنه ام را با پایین تنه در جهت مخالف با هر قدمی حرکت می دهم. برای مطمئن بودن از این که شکل صحیح را حفظ کرده ام تصور می کنم که یک ‌گوی یا کره در شکمم دارم که با هر حرکت و کج شدن به هر سمت می افتد. در این صورت به سادگی اجازه نمی دهم که شکل صحیح دویدن را از دست بدهم. 
از سلامتی فرار نکنید
دو استقامت فواید بسیار عالی دارد که باعث تاسف است که بیشتر ورزشکاران و علاقه مندان مشغول به بدنسازی از آن فرار می کنند. اجازه بدهید که تجربیات مشاوران فیتنس و بدنسازی مارکتستان شما را به بهترین ورزشکار ممکن و یک بدنساز همه جانبه تبدیل کند، ورزشکاری که می تواند به خوبی وزنه زدن در باشگاه بدنسازی به خوبی بدود و از مزیت تمرینات هوازی لذت ببرد. این ورش تمرینی برای سلامتتان بهتر است، از لحاظ روحی محرک است و شخصیت تان را می سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.