خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی

مواردی که علاقه مندان به بدنسازی باید درباره دویدن بدانند قسمت دوم

معمولا در طول روز من شش وعده غذایی مصرف می کنم و در کنار آن پروتئین بعد از هر بار تمرین بدنسازی و همچنین پروتئین کازئین قبل از خواب را نیز مصرف می کنم. مورد اول جزو پروتئین هایی است که هضم آن سریع و راحت است و آمینو اسید های مضاف به من می دهد و یک انتخاب عالی برای ریکاوری پس از تمرین است. اما پروتئین کازئین برعکس، مخلوطی از آمینو اسید هایی است که آهسته آزاد می شوند تا در طول شب به تدریج به عضله هایم عذا بدهند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تغذیه ی شما به حد کافی مناسب نیست، بدن شما نمی تواند در طول همه ی چالش ها مانند چالش دویدن و هوازی پیشرفت کند. 
درس دوم: دویدن برای کارایی بدنسازی عالی است
بیشتر بدنساز هایی که من آموزش داده ام قوی هستند اما استقامت کمی دارند. این معمولا تاثیر مستقیمی در توانایی آنها برای رسیدن به مرزی که من برای آنها تعیین می کنم، دارد. دو استقامت ظرفیت شش های من را بالا برده و به طور قطع کارایی بهتر قلب را برایم به ارمغان آورده است. افزایش کارایی بدن من حاصل از دویدن و دوچرخه سواری، به خصوص برای ریکاوری بین ست های یک جلسه بدنسازی مفید است. مخصوصا هنگام تعداد حرکت های بیشتر در قسمت های بزرگتر بدن مانند پاها و عضلات پشت. خود آرنولد در دایره المعارف بدنسازی و پرورش اندام نوین، اعلام کرده است که تمرینات اسکات سنگین برابر یک دو ماراتون کوچک است. وقتی که من از اتاق اندازه گیری وزن بیرون می آیم، می دانم که ریکاوری ام بهبود پیدا کرده، قلبم می تواند به فیبر های عضلانی آسیب دیده آسان تر خون پمپاژ کند و به از بین بردن سم ها و اسید لاکتیک در حالی که به طور مداوم مواد مغذی را به نقاط آسیب دیده منتقل می کند، کمک کند. 
درس سوم : دویدن مفید و سالم است
هدف من این است که تا ۱۰۰ سالگی زندگی کنم و این به چیز هایی خیلی بیشتر از زیبایی شناسی احتیاج دارد. به صورت منظم کارهای روزمره را انجام می دهم و همچنین آزمایش های آلرژی غذایی برای ارزیابی این که عادت های کنونی من چگونه بر سلامتی ام تاثیر می گذارند، انجام می دهم. با جرعت می توانم بگویم از زمانی که تمرینات استقامتی را انجام داده ام، علائم سلامتی ام از همیشه بهتر بوده اند. دو استقامت مزایای سلامت قابل اثباتی را برای قلب، شش ها، فشار خون، کلسترول و حتی کارکرد شکم و روده را برای من به ارمغان آورده است. به عنوان کسی که معتقد است سلامتی همیشه باید اولویت اول باشد، دو استقامت توجه من را جلب کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.